Mobile marketing - Lumea SEO PPC, editia #138

2903 vizualizari

Deschide videoclipul

Asociatia SEMRo (Asociatia de Search Engine Marketing din Romania) si Lumea SEO PPC a organizat la Impact Hub conferinta „Mobile marketing”, eveniment ajuns la editia cu numarul 138. La conferinta moderata de Andrei Costescu, Fondator Mready au fost invitati sa vorbeasca despre acest subiect Andrei Garici (Online Brand Manager Tonica Group), Alexandra Zaharia (Head of PPC @Today’s), Cristi Ignat (Chief Canopyst @Canopy) si Madalin Craciun (User Experience Designer @mReady) Lumea SEO PPC este o idee care a prins contur in timp in cadrul discutiilor purtate cu specialistii de online marketing din Romania. Este o comunitate de specialisti in SEO (Search Engine Optimization) si PPC (Pay-Per-Click - se refera la „reclame cu plata la click”), alcatuita din specialist, dar si din persoane care vor sa invete si sa intre in aceasta lume, din antreprenori si oameni de afaceri care vor sa afle ce prespune alaturarea celor doua concepte si modul in care pot sa le aplice pentru a isi dezvolta afacerea.


Mobile marketing - Lumea SEO PPC, editia #138

Incepand in ianuarie 2010 si pana in prezent au avut loc peste 100 de reuniuni in care invitati cu experienta in domeniu au vorbit pe teme legate de SEO si PPC. La ora actuala exista o comunitate de peste 2000 de oameni care discuta si dezbat permanent despre astfel de subiecte. Iata cateva detalii despre invitatii care au vorbit despre „Mobile marketing”, tema aleasa de organizatori: Andrei Garici - Online Brand Manager Tonica Group: este un personaj „discret” care sta in spatele majoritatii campaniilor online si tv, desfasurate de cel mai mare lant de farmacii din Romania. A luat contact cu media prin 2002, perioada in care, la fel ca toata lumea credea ca televiziunea este „centrul universului”. Prin 2009, dupa o serie de proiecte desfasurate pentru diferite posturi, a cazut in patima online-ului si acolo a ramas. Daca il intrebi ce omoara cel mai des o afacere sau un proiect, o sa-ti enumere 3 cauze: pretul mic, lipsa viziunii si a capacitatii de a improviza, lipsa umorului. Alexandra Zaharia – Head of PPC @Today’s: este si specialist certificat Google AdWords in cadrul agentiei Today’s. In total a configurat si optimizat peste 80 de conturi din peste 15 de industrii, iar in prezent gestioneaza lunar bugete media de peste 40.000 euro in campanii de performance marketing. Cristi Ignat – Chief Canopyst @Canopy: traieste si respira online marketing in general si PPC in particular. Are mai bine de 10 ani de experienta in aceasta zona. Si-a propus sa contribuie activ la popularizarea domeniului, fiind printre primii traineri din Romania certificati in Google AdWords. A participat ca speaker, jurat sau moderator la peste 100 de evenimente din Europa Centrala si de Est. Focusul lui sunt studiile de caz si discutiile aplicate care il si recomanda, reusind astfel sa devina primul roman invitat ca speaker @Hero Conf, cel mai mare eveniment de PPC din lume. Madalin Craciun – User Experience Designer @mReady: ”de cand am inceput facultatea si pana acum, profesori, colegi si clienti m-au invatat sa intreb de ce – sa identific, sa exprim si sa rezolv probleme. Tot cu ajutorul lor am invatat importanta formei si cand sau daca e preferabil ca forma sa urmeze functia unui proiect. In 2012 am luat masterul in arhitectura, iar cu un an mai devreme, in 2011, am inceput sa lucrez cu echipa mReady. Am avut placerea si ocazional frustrarea de a lucra la peste 50 de aplicatii mobile, majoritatea pe 2 platforme relativ diferite – Android si iOS. Un termen ce a crescut in popularitate in ultima vreme cu care ma pot identifica este user experience designer, dar mai clar ce fac este ca rezolv probleme prin comunicare si design, deci sunt un designer”. 

Realizator: Oana Georgescu 
Foto: Sebastian Oros

Comentarii



Nume



Comentariu



Sunt de acord cu politica de confidentialitate
Utilizam datele tale in scopul corespondentei. Pentru a citi mai multe informatii apasa aici.